neděle 19. července 2015

Putovní tábor 11.7. - 18.7.2015

Trasa puťáku 2015

1. den - rybník Kotrba - Nový Rychnov (40 km / 2,5 hod. s výjezdem na Křemešník)
2. den - Nový Rychnov - Jihlava - Stonetown (Plačkov, westernové městečko), 48 km / 3 hod.
3. den - Stonetown - Nová Cerekev - Moraveč, 45 km / 3:05

4. den - Moraveč - Černovice, 16 km / 0:55
5. den - Černovice (hrad Kámen, Pacov, Chýnovská jeskyně bez batožin)
, 55 km / 3,5 hod.
6. den - Černovice - hrad Choustník, 37 km / 2,5 hod.
7. den - hrad Choustník - zámek Červená Lhota - jez Metel - Veselí nad Lužnicí - Vávrovka
, 52 km / 2,5 hod.
8. den - Vávrovka - Třeboň
, 31 km / 1:20

Fotoalbum k nahlédnutí zde
Putovní tábor začal přesně tam, kde stálý skončil u rybníka Kotrba. První přejezd byl k tetě Věře do Nového Rychnova. Sem se všichni těšili jelikož si zde mohli nakoupit a nabít se své telefony lačné po energii. Druhý den nastal první přesun na zcela nové místo, do Westernového městečka u Humpolce. Zde byla možnost doplnit zásoby a umýt se teplou vodou. Další den byl přesun do Moravče do kempu. Trasa byla asi nejnáročnější z celého puťáku, jelikož vedla po strmých pěšinkách podél Želivky. V Moravči byla večeře objednána v restauraci, a tak k radosti všech účastníků jsme si nemuseli vařit. Další den nás silně potrápilo počasí. Trasa do Černovic musela být zkrácena kvůli dešti. I když byla trasa krátká, zbytek dne jsme strávili v bivacích u karet, protože jsme sušili věci. Druhý den v Černovicích byl bez přejezdu, a ti kdož chtěli se mohli projet po tamních kopcích plných trailů a pořádných sjezdíků. Na přejezd do Choustníku se již náramně vyčasilo a mohli jsme to vzít nejdelší cestou. Dole ve městě jsme si nakoupili a s přidanou hmotností jsme se vyškrábali na hrad. S příchodem tmy jsem si udělali noční vyhlídku na věži hradu, ze které je na celou jihočeskou kotlinu. Předposlední den bylo opravdu nádherné počasí, a tak jsme si udělali pauzu na Meteli, kde jsme se vykoupali a dali si něco dobrého. Během volného času na našem posledním tábořišti, na Vývrovce jsme hráli beach voleyball. Ačkoli to nikomu nešlo, všichni si to užili. Poslední den byl ve znamení návratu domů. Kvůli vedru, jsme vyjížděli o hodinu dříve, abychom byli co nejdříve doma. FilipO